maandag 14 maart 2011

Nieuwe foto's


































































































Deze nieuwe dekentjes wou ik persé nog af voor de Invasie van Kortrijk. En 't is gelukt.
En er was ook nog tijd voor een nieuwe reeks foto's. (fotografie: caromontha)
Nu is het selecteren en kiezen. Ik weet nog steeds niet welke foto's ik uit deze reeks zal kiezen voor mijn website , want twee à drie foto's is voldoende. Wat denken jullie?
Op de Invasie ga ik deze foto's presenteren in mijn zakjes.
Binnenkort toon ik nog twee andere foto's voor de website.

6 opmerkingen:

  1. prei was nooit zo aaibaar! mooi els! de foto met de prei zonder schaduw erop vind ik mooi en dan die waar jij met je rug op staat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, inderdaad... die zijn heel mooi. Allemaal eigenlijk. En ook die eerste, maar daar staat wel geen dekentje op.
    Kus Soen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zijn echt hele mooie foto's, ik zou niet goed kunnen kiezen, ze zijn allemaal goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad, redelijk veel prei gegeten deze week...
    ze kwamen er zelfs langs mijn oren uit! ('k heb er een foto van willen nemen maar was net te laat...) ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I ♥ this :)

    PS: feel free to link back to my weblog!

    BeantwoordenVerwijderen